Metalhalogenidova vybojka + svitidlo z Makra

Pátek Leden 25 23:22:12 CET 2008

Tak na tohle používám blesky synchronizované bleskem na foťáku. Mám tři -
největší home made napájený ze sítě, 3x TC509  250M/500V s ruskou výbojkou
IFK120 (ten už používám skoro 20 let) potom blesk Mechamika Praha s novým
měničem, do zbytku místa po starém měniči se vešel ještě jeden kond 250M.
Výbojce se to ani trošku nelíbilo, tak je tam taky nějaká větší. No a třetí
blesk Metz (na kolejničky na foťák) a k němu připojená krabička na
synchronizaci. Rozmístím si je jak potřebuju, svítím přímo nebo odrazem od
stěny, od papíru ...
Barvy se sice dají dokorigovat na počítači, ale ne když máte něco nasvícené
z různých stran různou barvou světla. Blesky mi zaručí, že jednak to
nerozhýbu, dvak víc cloním a mám větší hloubku ostrosti. Taky se mi do toho
tolik neplete osvětlení místnosti s odlišnou barvou světla.
Anděl

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2008 10:01 PM
Subject: Re: Metalhalogenidova vybojka + svitidlo z Makra

Eeee to jsem spatne napsal - nemam to pro prime nasvicovani - proste jen
potrebuju vykryt stiny - namirim to na strop a udelam si tim svetelne
pozadi. A nemam to kvuli nejakym fotoambicim, ale abych byl vubec
schopen v dilne s jednim oknem fotit s minimem doblesknuti a nevypadalo
to jak cernosi v tunelu. Netrapi me ani moc barva (ale nevypada to zatim
na nejaky problem) - to srovnam jednim kliknutim bud v PC nebo si to
zkalibruju ve fotaku.

Radek Vicek