Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Leden 25 21:14:54 CET 2008

ja som len vravel ze zlucovanie nie je problem, stavat by som to nikdy
nestaval :-) 200x10W v case ked jeden prvok dokaze dodat niekolko 100W
je cista onania :-)
Porozmyslaj nad tou fazou zosilnovaca. Je to tak ako som pisal. Ked
spojis dva zosilnovace do hybridu tak vystupny signal je vektorovym
suctom vstupnych (a rozdielom na druhom porte). Takze sa uplatni ako
zisk tak aj faza zosilnovaca. Posuvanim (dorovnavanim) fazy sa bude
menit velkost signalu na delta porte, ked ho minimalizujes mas nastavene...
Co sa tyka stoviek W na stovkach MHz na FR4 to mas pravdu, to by
zhorelo. Na trhu su ale lacne mikrovlnne substraty vyvinute a urcene pre
zosilnovace v BTS. Su lacne a maju zlepsenu tepelnu vodivost.
Mobilny biznis strasne stlacil ceny komponentov. Bezna ~100W VF zataz
ked si ju kupujes ako VF zataz stoji lahko 100 eur bez chladica. Ked si
kupujes 100W zataz pre telekom (napriklad od Diconex) ten stoji aj s
kablom a konektorom asi 12 eur pri jednotkovom odbere. Za tolko nekupim
ani ten konektor a kus semirigid kablu...
Substraty ktore pouzivam ja stoja asi 40 eur za 12x18" (vacsia A3). Tam
sa toho zmesti pozehnane :-)
b.