co vsechno se da jeste nabastlit do Asus Eee ...

Pátek Leden 25 17:37:38 CET 2008

Mne se ten asus ee teda vubec nelibi, sice jsem ho v ruce jeste nemel
ale kdyz jsem uz kdysi davno videl na fotkach konstrukci moc me to
teda nenadchlo. Ono to bude dobre pro deti do skoly a na hrani si.
Navic vykonove taky nic moc.
Nebylo by lepsi na ty servisni ucely nejaky thinkpad? X24 se imho
blizi cenove relaci toho asusu.