Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Leden 25 12:56:18 CET 2008

Soltisik Miroslav napsal(a):

> [...]
>Zatial ak pouzijem skutocne malovykonove moduly, tak ceny tranzistorov su skutocne za babku, pasivne veci tiez.
>Jedine co je minusom, je nastavovanie, ale o tom amatercina (v dobrom zmysle) je.
>T.j. pouzit moduly s 2 W (mozno uz hotove koncove stupne z mobilov ) az 20 W.
>Ja viem, 50 ks aby som dostal 100W na 144 MHz vyzera ako uchylne, ale ak je to financne optimum, tak preco nie?
>
>Pre KV nie je nad cim vahat, aj ked aj tam vidim snahu: co najnovsi, najmodernejsi (=najdrahsi) tranzistor, maximalne 2.
>Preco nie povedzme 120 modulov po 15W,  a mame 1,7 kW

... a 1,5 tuny :-)   . kdo se s tim bude vlacet po kopcich? Navic ten
nanagment okolo toho, jenom napajeni do kazdeho modulu zvlast, nakonec
svazat  vsechny vystupy, vstupy, to je nejakejch dratu, koaxu...
Kdyz uz touhle cestou, tak 12 modulu ( + neco na buzeni) po 150 W vidim
jako mnohem realnejsi..... a mnohem mene pracnejsi.
A nebo *GU78B*

>(niektore moduly sa pouziju ako budice).
>
>Alebo je v mojich uvahach nikde schovana chyba?

Neni, ale je to strasne pracne....uz jenom kdyz si uvedomim, ze by kazdy
modul mel mit vstupni a vystupni konektor ( kvuli snadne oprave ),
stejne dlouhy kabel a spocitam naklady na tuhle bizuterii, rychle me
myslenka 120 modulu opousti. Videl jsem ty "stojany" na obrazcich v Cernu

Navic dejme tomu, ze modul potrebuje na buzeni 1W - to mame k buzeni
dalsich 120W a na to potrebuju dalsich 8 modulu.

Ja si to neumim proste predstavit.