Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Leden 25 12:09:18 CET 2008

Ty stiskávací kondy prodává GES. Nekdy i přes pult na objednávku kdykoliv.

Myslím, že do cca 5ti let takové tranzistory budou k dispozici. Ale prozatím je to lehce nereálné (alespoň pro mě). Pokud někdo chce tranzistorový PA vidím jako optimální koupit moduly od toho Itala jak jsem sem dával odkaz. Kamarád od něj několik modulů kupoval a je to prý bez problémů. Má sloučené 4 ty 300W moduly :-). Viděl jsem to v reálu a zaslintal jsem si :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Friday, January 25, 2008 11:52 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Stavime PA 600W s MRF6VP11KHR6

Jsem si precetl Baluovu prednasku na tema radioamaterske koncaky.
Mimochodem krasne poctenicko, ale ......

Dobre, dejme  tomu, ze chci tedy postavit  na 145MHz 600W Pout s tim
hezkym MRF6VP11KHR6
Prvni co udelam, ze zadam ten "MRF6VP11KHR6" do googlu a cekam. Cele dva
odkazy , z cehoz jeden je jiz nize uvedeny.
A to jsem u tranzistoru ! Nemluvim o stiskavacich kapacitach do
vystupnich obvodu, i kdyz vystupni obvod se dá jinak vyresit .
Jak tedy dal? Je mozne nekde sehnat dejme tomu dva kousky toho
tranzistoru? A za jakou cenu?
Ja jsem v koncich. Dal to mi to nejde :-(
----------------------
A jak to jde lip? Do Googlu zadam RE025XA  a najednou kvanta odkazu
Aukro, odklepnuto atd.... nabidky okolo 350Kč za dvojici!!!! ( bodejť ne
používaj se v armádě a v TV vysílačích jako budiče, vsade je jich  zatim
"quantum" )
K tomu dostupne navody , anodove trafko ( nebo lepe  hned dve )  z
nejake lepsi mikrovlnky  a uz to jede.. :-)

A to jsme u vykonu  600W-800W  . Kdybych chtel v amaterske praxi treba
1,5kW tak se inspiruju se treba tady:
http://www.ok1baf.wz.cz/m/m.htm
Ta klempirina se da udelat, trafo objednat, elka sehnat......
Ja vidim problem zatim stale v cene , dostupnosti a popisu PA ciste
polovodicovych . Ta Baluova idea neni spatna ale asi jeste dlouho ideou
zustane :-(
Bohuzel pro nas radioamatery.  Mozna , ze az casem zmizi elky typu RX
xxx a dostatecne zlevni polovodice pro vetsi vykony, bude situace jina.
V horizontu 2-5 let ale urcite ne!   ( jen pro zajimavost - nový
tranzistor BLV958 / asi  75W na cca 1GHz )  stojí v kusovém množství 370
dolarů !!! )

Jinak zaverem otazka:  Je tu nekdo, kdo dokaze sehnat tranzistor
MRF6VP11KHR6 v poctu cca 1 -3 ks  a udelat k tomu financni rozbor cele
stavby PA
s timto tranzistorem? To je myslim nejdulezitejsi moment pred zahajenim
vlastni stavby a shaneni dilu.

Tohle uz se tu pred casem resilo a  stejne jako dnes jsem poptaval
dostupnost a cenu tranzistoru.

"Jano"