RE: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Leden 25 07:38:56 CET 2008

Od doby kdy jsem objevil pájecí pastu od Marmotu už jsem nikdy kalafunu nepoužil. Vřele doporučuji. Je to o moc lepší než kalafuna.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Subject: Voňavá kalafuna ... kde koupit?

Nedavno jsem si shodil ze stolu polední zbytek kalafuny co jsem měl
ještě z dob, kdy jsem byl na vojně. ( rozbitou, rozdrobenou jsem bohužel
zametl do koše)
Šel jsem tedy do hudebních nástrojů a zakoupil  takovej malej kousíček
na housle za 80kč!
Jako tavidlo sice funguje, ale strašně "smrdí" - prostě páry jsou nic
moc.  I ostatní členové rodiny mě upozornili, že to u mě v dílně dřív
vonělo a teď to smrdí.
Stejně se projevuje i kalafuna, co mi přinesl kolega na paření vepříků :-)
Jediné co vím, že ta původní kalafuna co jsem používal  a tak hezka
"voněla" měla takovou medovou matnou nepůhlednou barvu, ta nově
zakoupená je oranžová a čirá. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
Potřebuju zas tu voňavou ale nevím, kde jí sehnat.
Prosím poraďte!