Detekce svetla

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Leden 24 18:30:52 CET 2008

To ze se zarizeni prepne do usporneho rezimu znamena co? Proc by nemohlo byt v uspornem rezimu skoro porad. Na bezne aplikace je v procesoru stejne prebytek vykonu, pripadne se stejne ceka na nejaky vstup, tak proc by po vetsinu casu nemohl byt procesor v uspornem rezimu? Je fakt, ze muze byt nejaky duvod, proc to tak neudelat, ale je potreba i zvazit ze neco bude brat i ten fototranzistor.

JK

Jde to do procesoru, potme se zarizeni prepne do usporneho rezimu.
Jak jsem jiz psal drive, prosel jsem par fotodiod a vsechny byly infra.
Zatim vede fototranzistor SFH309-5 v GMu. Ma rozsah 380-1150nm. Jeste hledam vlnovou delku viditelneho svetla.
Fotoodpor je kupodivu drazsi - stoji 50kc.