telefonni linka - U4090B-P

mi3 mi3@centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 18:14:00 CET 2008

V tel. ústředně je dobře uzeměný + .
Mirek

-----Original Message-----
From: Jan Půhoný [mailto:puhony@hw.cz]
Sent: Wednesday, January 23, 2008 2:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: telefonni linka - U4090B-P

Dobry den,

po delsi dobe opet vytahuji toto vlakno - uz jsem to nejak rozchodil, prave
pomoci funkcnich telefonu, ale dost me trapi brum na te lince. Je to
normalni? Nebo jak je zamezeno vzniku brumu u normalnich telefonních linek,
pokud doma zvednu telefon, nic tam nebrumi a to je nejmene 5km od
ustredny... (?) Mozna je to tam zavleceno ze sitoveho zdroje, ale ja tu
linku v koncove aplikaci potrebuji napajet ze site (pres transformator a
prislusny stabilizator).

Uz zacinam uvazovat o digitalizaci zvuku a prenosu po tech dvou dratech
- duplexne, jak to ale udelat, aby to audio v hlasove kvalite jelo digitalne
obousmerne a jeste jsem po tech stejnych dvou dratech mohl vest napajeni?

Diky za podnety,

s pozdravem Jan Půhoný