ADMIN: Re: Do konfery nelze zasilat prispevky z www.seznam.cz ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Leden 24 07:25:14 CET 2008

> Ne Vas, ale Seznamu.

A ci MX zaznam tedy vlastne chybi ??
Nezda se, ze by chybel primo MX zaznam seznamu:

$ host -tMX seznam.cz
seznam.cz mail is handled by 20 mx2.seznam.cz.
seznam.cz mail is handled by 10 mx1.seznam.cz.

S pozdravem Pavel Troller

P.S. seznam nepouzivam, ale zajima mne to ze zajimavosti, proste kde je tedy
ta chyba.