Pretypovavani promennych v cecku

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Středa Leden 23 21:38:19 CET 2008

Tak to ja zase za tenhle dotaz musim podekovat, protoze (jak jsem ocekaval)
se mi pak v konfere dostalo slusneho popisu toho jak by se to melo chovat a
proc.
Jelikoz se s C teprve zzivam, jsem za to rad.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>

To je zajimave, ze nekdo napise mene pismen, aby to zjistil, a nekdo
vice pismen, aby se zeptal. Ne, nechci rypat, ale fakt se na to
podivejte, kolik pismen ma dotaz a kolik pismen zdrojak, pro overeni jak
to je ;). A pokud nekdo pise v Ccku, prece musi nutne mit na cem ten
experiment udelat, protoze samotna znalost C bez napsani jedineho
programku je k nicemu (lidsky: ciste akademicka znalost programovaciho
jazyka je na nic).

Opravdu se nechci do nikoho navazet a ani nikoho deptat a podobne, ale
prosim, zkuste vzdycky nejprve projevit nejakou snahu o samostatnost. Je
jasne, ze cloveka hned vsechno nenapadne, ale nekdy je fakt mnohem
rychlejsi se dobrat odpovedi samostane udelanym experimentem, nez
dotazem, kde cekate na odpoved, jestli nekdo neodpovi.

--
Jiri Bezstarosti