telefonni linka - U4090B-P

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Leden 23 14:50:20 CET 2008

Dobry den,

po delsi dobe opet vytahuji toto vlakno - uz jsem to nejak rozchodil,
prave pomoci funkcnich telefonu, ale dost me trapi brum na te lince. Je
to normalni? Nebo jak je zamezeno vzniku brumu u normalnich telefonních
linek, pokud doma zvednu telefon, nic tam nebrumi a to je nejmene 5km od
ustredny... (?) Mozna je to tam zavleceno ze sitoveho zdroje, ale ja tu
linku v koncove aplikaci potrebuji napajet ze site (pres transformator a
prislusny stabilizator).

Uz zacinam uvazovat o digitalizaci zvuku a prenosu po tech dvou dratech
- duplexne, jak to ale udelat, aby to audio v hlasove kvalite jelo
digitalne obousmerne a jeste jsem po tech stejnych dvou dratech mohl
vest napajeni?

Diky za podnety,

s pozdravem Jan Půhoný