OT: poniklovávání kovů

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Leden 23 09:00:07 CET 2008

Zdravím,
  předchozí dotaz na úpravu zoxidovaných kontaktů baterie mne inspiroval
k obdobnému...
  Existuje nyní nějaká dostupná lázeň na niklování povrchu kovů či obdobnou
povrchovou úpravu ? Jde mi též o zkorodovanou kontaktní vaničku pro baterie,
kterou jsem už mechanicky očistil do celkem pěkného stavu, ale je to ožrané
až na základní kov těch kontaktů (asi nějaký fosforbronz či něco podobného,
aby to pružilo). Kdysi se prodával přípravek "Niklík", který sloužil přesně
tomuto účelu, byla to asi nějaká nikelnatá sůl, která byla schopna vytěsnit
nikl i na měď. Je něco podobného k mání teď ?
   S pozdravem Pavel Troller