FW: DCF hodiny

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Středa Leden 23 08:52:32 CET 2008

Taky to spolehlive zarusi stridace v kompaktnich zarivkach.....

P.Brandejs

-----Original Message-----
From: vaelektronik@vaelektronik.cz [mailto:vaelektronik@vaelektronik.cz]
Sent: Wednesday, January 23, 2008 1:50 AM
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; brandejs@orlik.cz
Subject: Re: DCF hodiny

Jeeee oni to opsali ode me  :-)))
http://vaelektronik.cz/smer.htm
No problem bude jiste ve smerovani anteny tech hodin a mozna i v tom ruseni.
Aby hodiny zarusil pocitacovy zdroj, musi to byt bud mizerny prijimac s
malou selektivitou, nebo mate takove "stesti" ze zdroj pracuje opravdu velmi
blizko 77,5 KHz. Televize to dokaze zarusit taky pekne. Samosrejme me napada
co s tim s vyuzitim veci ktere vyrabim :-))
http://vaelektronik.cz/zesil.htm
ale to asi nechcete. Uz ve dvou fabrikach jsem takhle rozvadel signal po
halach, koupili si tam "vyhodne" spoustu hodin od Conrada a pak se divili ze
jim to v plechovych halach plnych tyristorovych tegulaci nejde :-))
Problem je ze ty nastenne hodiny ani neukazou jaky maji signal. Mam na to
takovy merici prijimac, zrovna se potuluje v Plzni. Pokud jste nahodou z
Plzne, soukrome vam napisu kam si pro nej mate dojit. Smerovani feritky v
hodinach bude asi problem. Napada me pasivni retranslace - hodit nekam za
skrin ramovku, naladit a k feritce hodin umistit vazebni civku. Bylo by to
bez problemu s napajenim. Jeste jsem to nezkousel, ale ramova antena o
prumeru metr na tomhle pasmu dela divy. Jenze kdyz signal nemate cim zmerit,
nema cenu se do toho poustet. Pak jedine umistit hodiny jinam :-(

Andel