DCF hodiny

Středa Leden 23 01:49:38 CET 2008

nemá cenu se do toho pouštět. Pak jedině umístit hodiny jinam :-(

Anděl

----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <puhony@hw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 22, 2008 9:18 PM
Subject: Re: DCF hodiny

Dobry den,

s konkretnim pripojenim externi anteny nemam zkusenosti, ale z
experimentu s DCF prijimaci vyplyva nasledujici:

- obvykle spatne funguji v blizkosti spinanych zdroju (napr. dle mych
pokusu prijimac maleho budiku z conrada spolehlive zarusi ATX zdroj do
vzdalenosti cca 2m
- zkuste experimentovat s umistenim, uvnitr je feritova antena - směrová
charakteristika feritové antény má dvě široká maxima otočená o 180
stupňů a kolmo na ně dvě ostrá minima.

Citace z http://elektrika.cz/data/clanky/tsd020716 - jsou tam i dalsi
informace ohledne ruseni a nemoznosti prijmu DCF signalu
"Když signál přichází ze západu, má mít feritová anténa směr sever-jih.
Pokud se směr antény liší až o 45 stupňů, nemá to na kvalitu příjmu vliv. "

S pozdravem Jan Půhoný