Předřadník v LED žárovkách

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Leden 21 20:48:13 CET 2008

pokud myslite takovou tu ala halogenka na 12V ale s patici E14 tak tu
mam a rozkuchal jsem ji.

Neni tam nic jineho nez kondenzator, k nemu seriove LED a k nim
paralelne zenerka. Neco jako stos pri zapnuti se neresi... :-(

Daval jsem tam k tem ledkam aspon kondenzator pres diodu co se vesel aby
pozral tu nejvetsi spicku.

Ted s ni svitime u deto kazdou noc protoze malej kdyz se v noci vzbudi
tak se leka ze tam je uplna tma. Tohle svetylko za zavesem je tak akorat
aby tam nebyla uplna tma, ale enrusilo to.

Radek Vicek