LM8362 v lidské řeči

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 21 20:43:46 CET 2008

To je v hodinách co?
Jesli to chceš opravit, doporučuju tam nadrátovat  PICku z téhle zdařilé
konstrukce : http://www.cmail.cz/doveda/konstrukce/index.htm
Navíc to měří teplotu a ukazuje datum, rok a umí to uložit čas s
nejnižší a nejvyšší teplotou !
( jestli tu PIC chceš, zdarma zašlu 5 ks !!!!!! Na pokusy s hodinami je
to lepší, než ztrácet čas s nějakým blbým hodinovým čínským švábem,
který už ani stejně neseženeš a když jo, tak za velký peníze !! )
Já jsem  asi před rokem spravoval hodiny s velkými číslicemi a tímhle
obvodem. Jen se muselo rozškrábnout na displeji společné vededení k
segmentovkám aby se to dalo multiplexovat. Tenhle displej ( k LM8362) má
displej ve statickém režimu, takže se dá s malou úpravou použít. Já jsem
myslím doplňoval 4x spínací tranzistor ke každé sedmisegmentovce asi
kvůli jasu.  A PIC tam byl na destičce ve vzduchu. ( Bohužel tohle nejde
u hodin s LM8562 - tam je displej multiplexován  na dvě poloviny přímo
ze síťového transformátorku)