PLED displeje

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Leden 21 17:52:48 CET 2008

> maji OLED. Osobne jsem je mel v ruce, maji tam v krabickach par (do 5ti)
> kousku od kazdeho typu (cca 20typu) vetsinou graficke, jednobarevne, ale
> meli i par barevnych, pro me pouziti byly moc mrnave. Mam pocit, ze ty
> displeje ma a starosti pan Chlup, ale nejsem si tim jisty.
>
> http://www.koala.cz/pgs/cz/oled.html

Problém je v tom, že ty OLED, co tam mají jsou, přesně jak píšete, moc
mrňavé. Potřebovali bychom ekvivalenty klasických jednobarevných
maticových LCD displejů zejména velikosti 2x16 a 4x20zn. (můžou být i
grafické, ale s rozumným rozhranním a řádově podobnou cenou, jako jsou
běžné LCD).

Podle toho co říkají v Koale i podle toho co se dá dočíst na internetu
prostě technologie PLED v současné době zmizela ze světa a nikdo PLED
displeje nevyrábí, viz. např.
http://www.lcdforums.com/forums/viewtopic.php?p=17963&sid=679ffae8df69e70242671151a36edcd0

Nějak se mi tomu nechce věřit, ještě cca před rokem to vypadalo jako
velmi perspektivní technologie. Ale asi je to holt tak. :-(

Lukáš Grepl