Kolik vezme procesor proudu?

Pondělí Leden 21 16:57:32 CET 2008

Hezké odpoledne,

    neporadím moc s tím odběrem proudu, ale možná trošku s baterií. Nebo
spíše s napájecím článkem.

    Většina lidí pro malé odběry a aplikace používá zinko-stříbrné
články, ale ty jsou dělané na maličký odběr a dlouho dobu. Pokud není
nutné na jeden článek fungovat více než asi tak půl roku, jsou dobrou
volbou zinko-vzduchové baterie.

    Takový článek velikosti 675 má kapacitu 600mAh při napětí 1,4V a
docela rovnou vybíjecí charakteristiku. A do zkratu dodá více než 200mA.
Když jsem to doma zkoušela, tak jsem neměla měřák schopný měřit více.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186