Re: Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 21 14:58:50 CET 2008

 21.1.2008, 14:51:57

Penovy PU, coz je nejlepsi bezne uzivany tepelny izolant ma tepelny
odpor priblizne 30 st.C na W, pri plose 1 m2 a tlousce 1m.
Tak si cvicne spocitejte o kolik by narostl tepelny odpor vaseho
chladice, pokud by jste ho pokryl touto hmotou o tlousce 0,1mm.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz