RE: Chladice v elektronice Re: OT: Barva radiátoru

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Leden 21 13:28:28 CET 2008

A kdyz si koupim zebrovany AL chladic (bily), jde dodatecne nacernit? Predpokladam ze normalni barvou to asi nepujde, protoze by nejspis byla jako izolant). Docela by se mi to hodilo i esteticky, protoze chladic bude soucasti krabice (cerne).

MG