Re: Barva radiátoru

r robo35@zoznam.sk
Sobota Leden 19 18:01:15 CET 2008

Mozte sa urazit, toto je hlupe uvazovanie, ale mame ho ako obyvatelia byvalej CSxR spolocne.
Co potom, ak sa bude niektori z obyvatelov citit ukrivdeny preto, ze on menej chodi vytahom/po schodoch a musi rovnakym dielom prispievat do fondu oprav?
A dalsie staznosti by mohli prist od tych, co nemaju strechu, ved ti co byvaju na najvyssom poschodi by predsa mali prispievat do fondu oprav ovela viac, nie?

Keby som uvazoval ako vy, doprial by som Vam z kazdej strany jeden nezatepleny a nevykurovany byt a mozno by ste ho dali zateplit na vlastne naklady, potom, ako by ste mali na susediacich stenach urodu hub a plesni :-)

Robo

PS. Obyvam RD.

----- Original Message -----
  From: Jan Kral
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 19, 2008 12:36 PM
  Subject: RE: Barva radiátoru

  Ze by tim, ze cerpani z fondu oprav je fixni castkou na byt? Kdyby si mel delat zatepleni sam, tak ho to bude stat podstatne vic. Samozrejme o "vydelku" se da hovorit, kdyz je ten byt v jeho majetku.

  JK

    Nechcem vyvolavat flame, ale ako na tom "vydela"?
    Robo
      Co se tyka krajnich bytu, tak kdyby to bylo na me, tak bych nehledal spravedlnost v rozdelovani nakladu na vytapeni, tyto provozni vicenaklady se u takovychto bytu promitnou do ceny tj. mela by byt vyrazne nizsi nez u bytu nekde uprostred. Dalsi prerovnani se uskutecni, kdyz se bude zateplovat plast budovy z fondu oprav, kam prispivaji vsichni stejnou merou a ten kdo ma byt s vetsi plochou fasady na tom "vydela".