Re: Barva ( a malovani ) radiátoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 19 17:25:50 CET 2008

 19.1.2008, 17:21:00

No nejsme vsichni stejni, nastesti.
Diky jakemusi zkratovemu jednani, jsem vlastnikem vibracni brusky
"za par". A moje zkusenost je takova, ze ve vetsine pripadu me ruky
boli mene, neco obrousit bez pouziti tohoto vehementu, nez s jeho
pomoci. Tim nerikam ze vibracni bruska je spatny pomocnik, neni, jen
musi byt primerene kvalitni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz