Re: Barva ( a malovani ) radiátoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 19 16:44:33 CET 2008

 19.1.2008, 16:37:53

V davnych dobach, kdy si jeste nateraci takove veci michali sami, se
pouzivala kase uvarena z vody a psenicne mouky, s naslednym pridavkem
roztoku NaOH.
Radiator by melo byt mozne zbavyt starych nateru, ponorenim do roztoku
NaOH, na primerene dlouhou dobu, a nasledne ostrikat vapkou. Ovsem ne
kazdy ma primerene velkou nadobu, udajne jsou ale firmy ktere se
podobnymi operacemi zabyvaji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz