Barva radiátoru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 19 13:13:13 CET 2008

My mame take odparovadla na vracecce z radiatoru a take se to
rozpocitava podle umisteni bytu, plochy a ja nevim ceho a jen maly
kousek podle tehlech bazmeku.

Pred casem nam v obejvaku zacal tect jeden radiator a tak jsem tam dal
poradnyho macka, kterej vytopi bez problemu celej obyvak a jeste jidelni
kout s tim ze je teplej jen do pulky. Druhy rok chcipnul druhej radiator
a tak jsem ho nechal odmontovat a zaslepit privody. Meridlo zustalo.
Cekal jsem pri odectu jak se bude lisit ten s radiatorem a ten bez nej.
Rozdil byl v radech procent - je tedy jasne ze to funguje nejak divne a
nebo se to odparuje at je jak chce - tedy i v lete kdyz jsou paraky. Je
tedy pravdou, ze asi kazdemu, ale i tak mi to prijde divny mereni.

Radek Vicek