jak otestovat router D-link?

Tony Malecký tony@malecky.cz
Sobota Leden 19 12:07:25 CET 2008

Dlinky maji zezadu tlacitko ktere jde stisknout nejakym hrotem.... V navodu
pak je popsano kdy a jak dlouho ho stisknout aby se ten router dostal do
default nastavení....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Vláda Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 19, 2008 12:51 AM
Subject: Re: jak otestovat router D-link?

Uz jsem nasel i návod. Router má 192.168.0.1 a mrcha se neozve. Tak asi
prijde zabetonovat do základu :-)) a v pondelí jdu pro nový. Kouknul jsem na
alza.cz a routery jsuu uz i za 500 Kc - není co resit. me zarazilo:
Poznámka: O vhodnosti pouzití pro Vase internetové pripojení se informujte u
poskytovatele kabelových sluzeb.
To routery mohou být nejak nekompaktibilní?
Andel