NTFS pod wokny

plupinek@synthesia.cz plupinek@synthesia.cz
Pátek Leden 18 22:23:35 CET 2008

Zdravim,

>i kdyz nebudou sedet uzivatele

pises o skupine EveryOne - tahle skupina ma vsude stejne SID, tedy ji zna
kazde PC, tady bych problem nevidel. Win maji zadni vratka, prevzeti
vlastnictvi (take ownership), zjednodusene receno natvrdo prepise vlastnika
objektu a ten pak ma moznost si hrat s ACL (pristupovymi pravy). Do
budoucna je potreba zaridit, aby v ACL byly pouze well-known SID, tedy v
praxi predevsim skupina EveryOne s pravem full access a problemy s
pristupovymi pravy zmizi.

Hodne zdaru

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek
vedouci oddeleni Systemova podpora
odbor Informatika
SYNTHESIA a.s.
tel.: 466825535
mob.: +420 724 401 622

             Filip Kotoucek
             <filip.kotoucek@m
             pmedia.cz>                                               Komu
             Odeslal:                      HW-news <hw-list@list.hw.cz>
             hw-list-bounces@l                                       Kopie
             ist.hw.cz
                                                                   Předmět
                                           Re: NTFS pod wokny
             18.01.2008 14:46

             Odpovězte prosím
                 uľivateli
                  HW-news
             <hw-list@list.hw.
                    cz>

nejsem si tim jistej ale myslim ze to system udela ve chvili kdy mu tam
pribude novej disk kterej on nezna
tedy stane se to po pripojeni disku k jinemu pocitaci
umyslem je aby ten disk byl na cizim pocitaci citelny i kdyz nebudou
sedet uzivatele