Cinovany Cu drat na propojky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Leden 18 13:51:28 CET 2008

 18.1.2008, 13:46:53

s MARMOTem jsem nikdy nemel problem. Tedy pokud neslo o "poctivou
kvalitu po dedovi z 1. republiky" :-).
A pokud vam vadi oxidace hole medi ( v suchem prostreci spise cerna
nez zelena), neni nic jednodusiho nez propojky po zapajeni
"preliznout" vatickou namocenou v kalafune, selaku, nebo podobnem
sajrajtu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz