Hodiny po druhe...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 17 20:29:42 CET 2008

Akurat som doskladal hodiny na ktorych som robil cez vianoce. Dakujem
vsetkym za rady a Wekovi za dosku s procesorom.
Fotky som dal sem http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny2/
Ako funguju predpokladam kazdy pochopi z fotiek :-)
Hardwarovo su to tri plosaky. Na jednom je displej zlozeny z 8
alfanumerickych stvorznakovych modulov, pod nim su na druhom plosaku
budice displeja (po celej dlzke) a na koniec na to pride mala doska s
procesorom.
Kazdy 4-znakovy modul ma svoj budic (TLC5290) ktory sa plni seriovo a
robi multiplex.
Schema je nakreslena len tak narychlo aby sa z toho dal urobit plosak,
nepiplal som sa s tym aby to vyzeralo :-)
Program je pisany v ASM, akurat dorabam algoritmus ktory bude vytvarat
texty z casoveho udaja. V pamati programu su predpripravene vyjadrenia
cisel a bude ich to davat dokopy podla aktualneho casu.
b.