Re: DVB-T a příjem přes STA

Sudovec sudovec@seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 19:33:43 CET 2008

To nejde tak jednoduše říct. Záleží hlavně na tom v jakém stavu jsou rozvody po domech (útlumy v UHF) a jak by bylo náročné je případně předělat tak, aby byl útlum přijatelný.

Já bych si tuhle variantu spíš nevybral, vyjde vás to teď na 100.000 na všechny vchody, ale co až přijdou další MUXy? Budete přidávat další kanály? A jak se bude vybírat který přidat a který už ne? Já bych těch 100.000 použil na rozvod UHF po všech bytech a pak už jen přidával antény a zesilovače.

        S.

  ----- Original Message -----
  From: J. Polivka
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 17, 2008 6:42 PM
  Subject: DVB-T a příjem přes STA

  Zdravim,
  dostala se ke mne nabidka pro nase druzstvo pro upravu STA pro prijem DVB-T.
  STA je na jednom z deseti domu a zamer je takovy, ze by se signal prevedl z ditalniho na analog a ten se distribuoval pro vsech deset domu. V nabidce je 6 programu. Cena cca 10000 na jeden dum (cca 24 bytu). V tomto pripade nebudou fungovat rozhlasove stanice aani dalsi TV programy, nepujde EPG a dalsi ficury.
  Sli byste touto cestou, nebo vlastni antenu, vymena rozvodu ( v kazdem dome 3 vertikalni rozvody ), a kazdy at si poridi DVB-T prijimac dle svych moznosti a vlastni narocnosti. Nekdo chce aby to umelo i na PC apod.
  Ja svuj nazor mam, ale zajima mne jak se na to divate vy.
  Dekuji.
  Jindra Polivka