Re: DVB-T a příjem přes STA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 17 19:11:24 CET 2008

Pokud dodavatel doda externi modulator, tak by to bylo i ve stereu.
Kvalita současného analog. prijmu je dobra a co se tyka digitalniho
vysilani, tak mame primou viditelnost na Zizkov ( Mahlerovy sady ). Chytat
se da na kus dratu.
Jindra Polivka

Já se na to dívám tak, že pokud ten analog bude ve stereo zvuku, tak
bych do toho šel.

Ale nepíšete, jaký je současný stav = kvalita současnýho příjmu.
Zvažte si co tím vlastně získáte - jestli ty dva programy navíc za to
stojej.

P.K.

17.1.08, J. Polivka <jpolivka@mbox.vol.cz>:

> Zdravim,
> dostala se ke mne nabidka pro nase druzstvo pro upravu STA pro prijem
DVB-T.