OT: Jednoducha ucetni otazecka

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Čtvrtek Leden 17 15:04:04 CET 2008

Myslím, že vzor formuláře je v Celním zákonu 13/93 Sb. v pl. znení, najdete na webu min. vnitra www.mvcr.cz, nejsem si jistý, jestli byl uveden v celním sazebníku.

Vladimír

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
	Sent: Wednesday, January 16, 2008 8:27 PM
	To: HW-news
	Subject: Re: OT: Jednoducha ucetni otazecka

	Ten formulář by mně opravdu zajímal, celkem samozřejmě, jako vzor. Najít ho nemůžu, ale zas tak urputně ho nehledám, ale pokud bude odkaz na web státní správy, kde se dá tento formulář v jakékoliv podobě stáhnou či prohlédnout, rád bych ho ukázal dalším, co ho nemůžou najít.
	S pozdravem,
	                        Miloš Dašek