Krabicky na SMD soucastky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 17 14:06:42 CET 2008

Balu,

pozeral som si tie Tvoje fotky - tak to mate uplne na ch*ja.

Este raz, musis to mat vsetko poruke. Musis na ten suplik dociahnut bez toho aby si musel zadkom pohnut, a to myslim doslovne. Vytiahnes si suplik, vyberies z neho pasku, vytrasies odpor(y),zalozis pasku, zalozis suplik do prazdneho miesta (treba nebyt bordelar). Toto nie je o nic pomalsie nez vytahovat odpor pinzetou z uzkej krabicky s deklom na pruzine.

Mars skrinka s 12x5 krabickami sa dost prirodzene hodi na 5 dekad E12. Na beznu robotu tri taketo skrinky pojmu v pohode odpory aj kondiky; ako pisem, len jedna hodnota v supliku ale rozne prevedenia (SMD v paskach, thru-hole su lepsie volne sypane); v stvrtej sa zmestia ine bezne pouzivane suciastky (LED, stabliky, nejaka zakladna digitalna drobotina, pre skalnych 555ka :-) atd.) plus zakladne mechanicke diely (mix srubkov/podloziek/maticiek (pre hardcoristov nity a klince), stahovacie pasky, sacky, niektore zakladne konektory typu hreben apod.). Toto vsetko v pohode vojde na standardny, ale trocha hlbsi, pracovny stol.

Ak potrebujes machrovat s E96, tak to je samozrejme problem. Verim tomu ze aj analogarina sa da robit s 80% suciastok v E12, pre zvysnych 20% si uz clovek dojde alebo si da tu namahu a vytiahne ich zo zakladaca.

wek