Krabicky na SMD soucastky

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Leden 17 11:11:30 CET 2008

36 kondiky + 84 odpory = 120. na rozmer. Byt hamout a chtit v tom mit
0805 i 1206...
K tomu nejake tantaly, nejake bezne diskretni soucastky.... Hmmm.
I kdybych nebyl hamoun, tak jich tak 200 uziju. Coby hamoun 300.
240-360Eur. Hmm, to nejen, ze neprojde pres moji popolusku (ten nazev
se mi strasne libi), to neprojde ani pres moje srdce:D
Marek