Krabicky na SMD soucastky

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Leden 17 10:32:20 CET 2008

Vypadají pěkně, mocli pak stojí?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Libor Valicek
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 17, 2008 10:22 AM
  Subject: RE: Krabicky na SMD soucastky

  Mám v práci tyto krabičky.

  http://waldifotky.blogspot.com/

  Cena byla sice vyšší, ale je to docela praktické pro SMD prvky. Dobře se
to přenáší, dobře se to otevírá a zavírá, dobře se z toho loví pinzetou i
malé SMD součástky, dá se to k sobě přicvakávat, takže máme plato např. s
odpory, kondíky, polovodiči, atp. Jsme s tímto spokojeni.

  S pozdravem

  Libor Valíček

  R & D hardware

  libor.valicek@merten.com

  Merten Czech s.r.o.

  Solutions for Intelligent Buildings´

  Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

  Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

  Mobile +420 776 171 852

  www.merten.com