Krabicky na SMD soucastky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 16 21:09:49 CET 2008

tak to je urobene teraz, s tym ze pasiky su nastrihane zhruba po 10 a
vsetky hodnoty su v centralnych suflikoch v labaku. Musim si ist vzdy
zobrat, odlepit, vysypat proste takto to nejde.
Samozrejme podobne ako digitalny bastlic mam oblubene hodnoty pripravene
volne sypane (0 ohm, 51 ohm, 100 ohm, 820pF, 4n7, 100n, 47u), ale ked
osadzujes alebo debugujes prototyp analogovej dosky tak to nestaci.
Predstav si dosku kde mas tak 50 suciastok roznych hodnot. Nie je to nic
neobvykle, filtre, zosilnovace, atenuatory, vf obvody...
Pravidelne neosadzujem, na to tu mame technikov. Ti nas vo finale stoja
viac (na hodinu) ako zacinajuci doktor, ale to je ina kapitola :-)
b.