UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Středa Leden 16 10:56:33 CET 2008

Hm. Ja ale porat nechapu, proc ze se to vztekam. Kde se to vlastne vzalo.
To musim pouzivat tunu smajliku, aby vsichni bezpecne pochopili, ze nejsem
besnici byk v arene, kdyz argumentuji na inetovou diskuzi trochu neobratne?
Nevim proc chudaci studenti. Ja neucim. Mam dost jine prace. Btw studenti
jsou prasata a flakaci. Minulej tyden zasvinili cistej cerstve vypranej
rucnik
u umyvadla kompletne chloridem. Premejslel jsem jak to resit. Co byste
rikali
na neco takovyhohle?

Optiku myslim nepotrebuju. Dvere jsou asi 10metru ode me.

Karel