UV LED Osvitovka

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 16 07:33:21 CET 2008

Nevím proč reagujete tak podrážděně. Myslím, že jsem nenapsal nic, co by Vás k tomu opravňovalo. Možná Vás to překvapí, ale vzhledem k tomu, že mě téma zajímá čtu toto vlákno pozorně od samého začátku. Nicméně si ji neukládám, takže neumím přesně říci kdo co napsal.

Nekdo tu napsal, že technologie funguje špatně pokud není použito vakuové přitlačování. Při čtení Vašeho příspěvku mě napadl další možný důvod ve vzdálenosti svítidla a bodovém nebo plošném osvětlení. Proto jsem reagoval.

Budete se divit, ráčil jsem se podívat na snímky Vaší osvitky a moc se mi líbily :-).

Já si ani nemyslím, že je Vaše technologie horší, ani jsem ji nekritizoval. Prostě mě tam zaujala zmínka o té fólii a slušně jsem se zeptal.

Bůh ví jaké technologie - měl jsem na mysli technologii, kterou jsem popsal na http://ok1uga.nagano.cz.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Karel Musil
Sent: Tuesday, January 15, 2008 9:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: UV LED Osvitovka

2 Martin: Nevim, kde berete infirmace o tom, ze bych se zminoval o nespokojenosti,
ktera by sla spojovat s pouzitim ochranne folie. Ta je btw ultratenka. Je to neco jako
takovy ten "krupavy" celofan. Nespokojenost, kterou jsem zminoval u trubic, byla
ciste otazkou vykonu a doby osvitu. Kdybyste se racil podivat na puvodni snimky
opravene osvitovky, zjistil byste, ze puvodni trubice byly jeste temer ve dvojnasobne
vzdalenosti nez LEDky. Myslim, ze fotky mluvily samy za sebe. Muzu vyfotit i desku,
kterou jsem delal pred chvili. S postupem, ktery si myslite, ze je horsi nez buh vi jake
zazite technologie jsem dnes delal bez problemu cesty 0,25mm s perfektnim vysledkem.
Asi zitra udelam dalsi a posledni fotky. Ale to uz se opravdu opakuju. Tohle je klasicka
vlaknova diskuze i s nevyhodami jako jsou prichody a vystupy lidi, kteri jsou lini precist
si vlakno a chytnout kontext.

zdravi
Karel