UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Úterý Leden 15 21:29:27 CET 2008

2 Martin: Nevim, kde berete infirmace o tom, ze bych se zminoval o
nespokojenosti,
ktera by sla spojovat s pouzitim ochranne folie. Ta je btw ultratenka. Je to
neco jako
takovy ten "krupavy" celofan. Nespokojenost, kterou jsem zminoval u trubic,
byla
ciste otazkou vykonu a doby
osvitu. Kdybyste se racil podivat na puvodni snimky
opravene osvitovky, zjistil byste, ze puvodni trubice byly jeste temer
ve dvojnasobne
vzdalenosti nez LEDky. Myslim, ze fotky mluvily samy za sebe. Muzu
vyfotit i desku,
kterou jsem delal pred chvili. S postupem, ktery si myslite, ze je horsi nez
buh vi jake
zazite technologie jsem dnes delal bez problemu cesty 0,25mm s perfektnim
vysledkem.
Asi zitra udelam dalsi a posledni fotky. Ale to uz se opravdu opakuju. Tohle
je klasicka
vlaknova diskuze i s nevyhodami jako jsou prichody a vystupy lidi, kteri
jsou lini precist
si vlakno a chytnout kontext.

zdravi
Karel