cinsky osciloskop

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Leden 15 16:11:32 CET 2008

Mam ho na stole par mesicu. Zarazilo me ze je dost hlucny - vnitrni
vetrak. Analogove kanaly sumi a maji offset, ktery se pravidelne
automaticky kalibruje. Vyuziti analyzatoru je spis na jednodussi veci,
neumi to zadne vymozenosti jako slucovani do sbernic nebo analyza
protokolu. Umi spousteni na dany pattern.
Musim rict ze jsem mel moznost jej porovnat s podobne drahym Instekem a
jsem rad jak jsem vybral. U tohoto je skvely displej a spousty funkci
navic jako digitalni filtr, ukladani na USB flasku (ale jen na mensi
velikosti, muj 2GB nebere), vyborne vyresena prace s FFT, mereni kurzory
nebo automatikou a vubec cele ovladani. Jen clovek musi premyslet ze za
tyto penize to neni buh vi jaka presnost a jak jsem jiz napsal, bohuzel
je hlucny. Hlavne pri vybirani koukejte na delku pameti, kterou to umi
zaznamenat, myslim ze 4k jsou dost malo a maji to i Teky v zakladnich
radach. To je na zachyceni nejake seriove komunikace skoro nepouzitelne.
Uzivam si tech 512k co ma Rigol a rikam si co muzou proboha delat treba
na Agilentech nebo LeCroy s 8Mpointy.
Kdyby nekoho zajimalo vic, tak muzu odzkouset, premerit. Slo by i nejake
porovnani s nejakym Tekem z 5xxx nebo 7xxx rady, ale snad vsichni vime
jak by to dopadlo. ;-)

Tosa