OT: porad Detektor - CT

Úterý Leden 15 11:40:09 CET 2008

Klient pod windows existuje a je velmi podobny klasickemu total
comanderu (vychazi z dosoveho volcov commander nebo norton comander)
takze clovek muze pohodlne presouvat data pres scp. Jinak scp by mi
taky vyhovovalo takze je to celkem dobra volba.
Jedna se o tady tento program: http://winscp.net/eng/docs/lang:cs