OT: porad Detektor - CT

aze azehw@volny.cz
Úterý Leden 15 10:01:10 CET 2008

Jsem na tom stejně, je do děs.
AZE

----- Original Message -----
From: "Marek Sembol" <hwm.land@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 15, 2008 9:34 AM
Subject: Re: OT: porad Detektor - CT

Prosim, nenasel by se nekdo, kdo by to nasypal na rapidshare nebo za
nejaky krejcary vypalil na DVD a poslal postou? Z toho badongo mi to
taha rychlosti 4KB/Sec - to bych tady stravil mladi:(
Pripadnym ochotnym predem dekuji.
Marek

PS: Doufam, ze to puvodni vystavitel nebere jako kritiku - za
vystaveni mu patri vdek, proste u mne se to nejak ne a ne tahat:(