UV LED Osvitovka

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Leden 15 00:48:55 CET 2008

Dival jsem se na web TME a mam tam cenu 4.99 Kc za 5 ks
a 4.27 Kz za 50 ks (bez DPH).

To mezitim tak zdrazili, nebo tam mate nejake vyrazne lepsi ceny ?
Nebo je to nejak uplne jinak (preklep), pripadne jsem mimo ?

rollfree

P.S. Nepisu to proto, abych slovickaril nebo Vas upozornoval
na pripadnou chybu. Jen me zajima, jestli je mozne tam mit
o tolik lepsi ceny.