USB to COM levne

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Leden 14 23:38:32 CET 2008

Dekuju za rychlou odpoved
jeste se zeptam, ve ktere casti kabelu je ten prevodnik?
na jake cisla COM portu se to umi namapovat, nebo lepe receno jde to potom
prehodit? (aplikace nabizi jen 1-4)

jinak o podporu mi nejde, staci funkcni driver v XP a nizka cena

co se tyka CP2101 pouzdro je i pro domaci bastleni v pohode, QFN mam rad a
treba u PICu je pouzivam, desky se na to daji v pohode udelat domaci
fotocestou (LJ4L, GM fotocuprak)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 14, 2008 11:23 PM
Subject: Re: USB to COM levne

Uz som to tu pisal, napisem znova :-)

Lacny kabel, funkcne drivery, vyskusane:
http://www.avelmak.sk/index.php?lm=500&pg=det&article=24187

je to s cipom OTI6858, ale vacsiu podporu, ako tie drivery a skromny
datasheet cipu, som na webe nenasiel.

Ak chcete nieco s vyssou podporou, tak FTDI, hotove moduly ma napr.
ASIX, ale cena je vyssia, ako pri kabli k mobilu...

Pracoval som (na urovni SW) aj s prevodnikom s CP2101 (snad som sa
nepomylil), ale na amatersku vyrobu DPS je to nerealne (BGA 5x5mm)

miro