RE: E-bay - je to normální ?

Ales Chlubny a.chlubny@seznam.cz
Pondělí Leden 14 20:20:19 CET 2008

Dobry den,
mozna, ze na eBay je to trochu jinak, ale nekteri prodejci na aukru to
"zavazani se" neberou moc vazne a uz se mi nekolikrat stalo, ze jsem neco
vyhodne vydrazil a prodejce na 5 emailu delal mrtveho brouka. Kdyz jsem mu
po tydnu zavolal na mobil, tak mi rekl, ze se zbozi tesne po aukci poskodilo
a ze mi to (za 2 tydny) nestihl sdelit. Byl to toroidni transformator 800W,
to asi prejel parnim valcem nebo co, protoze pry nesel opravit a ani jadro z
toho pry nezustalo :-)) A co mu muzete? Dat negativni hodnoceni nebo
zablokovat ucet? No to mu ublizite, takovy lidi si vetsinou nebuduji ucet
plny kladnych hodnoceni, takze on si zaridi jinej ucet a vam ten negativ
jeste oplati. A premyslet o soudnich tahanicich ma smysl jen u pomerne
drahych veci. Tak to chodi v tom nasem Cesku.

S pozdravem,
Ales Chlubny