Jsou uz nejake zkusenosti s Mbankou?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Leden 14 18:37:54 CET 2008

Skusenosti z SK. Je to este prudka beta verzia banky (hlavne ten
ich internetovy system), neda sa platit do zahranicia napr.,
nemaju oznamenie o platbe tretej strane ... Co je pozitivne, tak
s platobnou kartou ide zaregistrovat PayPal, ani Amazon s
platbou nemal problemy. Teda problemy zo zaciatku boli, ale
mojou prehnanou opatrnostou - dal som nastavit maximalny pocet
platieb cez internet na 1 denne. Zatial ale mam skusenost, ze
spolocnost (PayPal alebo Amazon) si najprv zablokuju 1 Sk na
overenie platnosti karty, a az nasledne stahuju danu sumu, co
logicky nechelo prejst. Ale ako hovorim, nastavenim na dve
platby za den sa to vyriesilo, a vsetko funguje OK. Skoda, ze na
tej ich mLinke ma na to neupozornili, mohlo to usetrit obom
stranam cas.

Slavo T.