Jsou uz nejake zkusenosti s Mbankou?

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Pondělí Leden 14 16:58:38 CET 2008

Mam aktivni ucet, nechavam si tam posilat penize a platim z nej. Karta je neembosovana VISA, po nejakych peripetiich ji uz dnes lze zaregistrovat u moneybookers (bylo to i v diskuzi na mBank). Zalozeni a aktivace uctu, karta - vsechno v poradku.
Pro moje ucely naprosto dostatecne a za tu cenu vynikajici.
Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Monday, January 14, 2008 4:46 PM
To: HW-news
Subject: OT: Jsou uz nejake zkusenosti s Mbankou?

Zdravim,

vim, ze se tady pred vanoci o tom mluvilo. Mate nekdo uz nejake poznatky ohledne toho jak to cele funguje a zda nejsou nejake problemy? Docela by
  se mi hodilo si otevrit ucet pres ktery budu prohanet nakupy na internetu a podobne akce oddelene od domaciho rozpoctu.

Chtel bych aby kdyz tam slozim treba 1000Kc tam nebylo po pul roce o 600Kc min a take potrebuji kartu se kterou lze platit na netu.

--
Radek Vicek