E-bay - je to normální ?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Leden 14 16:40:27 CET 2008

> Jste si jist, ze presne chapete system ebay proxy biddingu?
> Prihodi presne tolik, aby to bylo vic, nez kdokoli jiny, ale nejvyse vas limit.

Přiznám se, že jsem nevěděl, že tento systém přihazování implementuje
samotný E-Bay. Děkuji i ostatním za vysvětlení, už jsem si i našel.
Domníval jsem se, že je to záležitost (případného) klienta, běžícího na
mém počítači a tudíž je rychlost rekce konečná a závislá na mém
připojení. I tak si ale myslím, že by bylo zajímavé, kdyby byla možnost
dobu aukce dynamicky prodlužit - mohl by si to třeba zvolit prodejce při
založení aukce.

Lukáš Grepl