RE: E-bay - je to normální ?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Leden 14 15:35:22 CET 2008

At 15:26 14.1.2008, Kubat Tomas wrote:
>chci se tedy zeptat jako zatim ne_e-bay_sta, jestli jsem to spravne pochopil.
>chci dat max. 100, 30s pred koncem je cena 40, chytraci zacnou pricmrdavat po
>2,5 a tim nestihnou prehodit moje maximum a tak to vyhraji o nejmensi prihoz
>nad poslednim "pricmrdavacem" napr. 57,5 nikoliv za to moje maximum 100 ?
>tomik.

Jsou 3: proxy_bidder1, proxy_bidder2, pako.

Posledni bid je 30, prihozy po 1 usd.
Proxy_bidder1 vlozi svuj maximum bid 40.
Ted bude cena 31.

Prijdu ja jako proxy bidder2 a dam 100 (ja bych tedy dal 102.64)
Cena vyskoci na 41 = min( prev_max + min_bid, 100 ), vitezim.

Ted dorazi pako.
Da tam 42.
Vyskocime na 43, stale vede proxy_bidder2.
A tak ad nauseam, az pako prihodi na 101, cimz se stane vitezem.

Zaver: proto je treba se predem pevne rozhodnout, kolik za to =
nesklouznout do valky s pakem.
proto je treba prihazovat co nejpozdeji a nedat pakosovi sanci, aby
'zjistil' muj maximum bid.

Pokud se nekomu nelibi mnou pouzita terminologie, tak s tim nic nenadelam,
bohuzel ;-)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.