E-bay - je to normální ?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Leden 14 15:05:45 CET 2008

> Takze vyhraje zase ten, kdo posle vhodnou castku 450ms hodinu po
> ukonceni aukce?

Teoreticky. Ale předpokládám, že reálně se mnohem dřív vyšplhá částka
(díky stanovené minimální velikosti příhozů) natolik, že ji někdo z
účastníku ukončí prostě tím, že už nepřihodí .

> Ebay jede uz spoustu let a evidentne funguje. Vydelava horentni sumy a
> zajistuje silena kvanta obchodu. Drazi na ni i kvanta firem, ktere tim
> zpusobem prodavaji sve zbozi. A vypada to, ze jsou vsichni happy. Kdo
> neni happy, ten neprodava nebo nekupuje.

Ale já to E-bayi neberu. Líbil by se mi více server na kterém by to
fungovalo jinak, to ano. Takže ve smyslu poslední věty nejsem happy, tak
neprodávám a nenakupuju.

> PS: OK, tak jinak, je velky problem udelat konkurencni ebay s temito
> "spravedlivymi" pravidly a stat se jeste bohatsim nez majitele ebay?
> To je prece super vyzva, ne?

Nikoliv, pro mě to výzva není. Mám ve svém životě jiné plány. Jen mám na
způsob internetového dražení jiný názor než E-bay a tak ho prostě
nepoužívám. Vyjádřit svůj názor v diskuzi snad můžu, aniž bych musel
dělat konkurenční E-bay.

Lukáš Grepl