RE: E-bay - je to normální ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Leden 14 15:02:25 CET 2008

Ale takto to samozřejmě nefunguje. Cena se zastaví na hodnotě nad
předposledním příhozem. Takže i když jsem ochoten dat 100USD a předchozí
příhoz je 90USD, tak já tu věc dostanu za 91USD za předpokladu, že příhoz
byl stanoven po 1USD.
No a pokud je za tu věc ochoten někdo dat 110USD, tak mám prostě smůlu nebo
za ni musím dat víc...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death